Ik snap niet zo goed wat ik moet doen op Ikariam, wie kan mij helpen?

Weet iemand toevallig een guide?
Of kan iemand mij helpen die het spel speelt en er veel van weet?
Of iets anders....??

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

"De Beginners Handleiding is een van onze beste handleidingen, beschikbaar voor iedereen die direct wil beginnen met Ikariam.

Ze omvat alle belangrijke spelonderdelen, zoals grondstoffen, gebouwen en onderzoek; de handleiding bespreekt verder de eerste stappen die de speler moet maken om een goede basis te leggen voor het verdere spel."

Bron: Ikariam Wiki (zie link)