Runescape is een pelletje waar je veel geduld moet hebben, ook met geld verdienen. Als beginneling ga bomen hakken en verkoop de logs, meer ervaren ga op dragon jacht en verkoop de botten en de skins, als member is het iets makkelijker maar komt op dezelfde manier voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de bovenstaande heeft al antwoord gegeven.

zoals voor gesteld bomen hakken is een goede optie.
vissen is ook veel waard. 1 lobster was in mijn tijd nog 200 coins waard.

als member is het inderdaad makkelijker maar je kan beter wachten tot je een hoog level bent om member te worden.

verder levelen (quest doen. koeien vechten en hun hides verkopen,vissen, woodcutting,)is het belangrijkste. vooral quest doen kan er leuk zijn en is nog wat waard.

www.runehq.com hier kan je quest zien(wat ze opbrengen en hoe je ze moet doen) en skill guides.

er bestaat ook nog zoiets als epicbot(gebruikte ik ook) dit programma kan je instellen dat je bijvoorbeeld bomen gaat hakken of vissen en dan hoef jij niks te doen. kan je bijv de hele nacht aan laten staan.

kleine tip epicbot is officieel verboden en als ze erachter komen krijg je sancties.
eerst een ban van 3 dagen enz tot een permaban.

dus veel geduld hebben

succes;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je menner bent is het t beste om te gaan hunten.. Hoe hoger je level hoe meer geld je krijgt voor wat je vangt.. En wat de mensen voor mij zeggen "veel geduld" daar hebben ze gelijk in.

Veel succes!!

Toegevoegd na 55 seconden:
Ik bedoelde member, ik zit op me iPad en dan kan t wel eens gebeuren dat hij woorden verbeterd.