Klopt het dat de Music Store games altijd 2 dagen voor de release al in de winkel heeft liggen?

Dit hoorde ik namelijk van een vriend en ik zou dan graag dinsdag Fifa 12 al willen kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ze hebben dit waarschijnlijk dan al wel in de winkel liggen, maar dan nog niet in de verkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is per spel verschillend. Dat is dus niet te zeggen. Het beste kun je alle winkels waar ze spellen verkopen, opbellen en vragen of ze hem al verkopen.