ik kan bij Heroes of newerth niet inloggen, duurt heel lang en krijg dan de error: Login Failed: Connection failed. hoe kom ik hier vanaf?

het duurt ongeveer 5 min voordat ie iets doet en krijg niks dan die error.

Toegevoegd na 1 uur:
mijn internet is gewoon 100% goed want anders zou ik geen vraag kunne stellen :P. weet niet waar het aan ligt mijn neef zit op een ander netwerk maar kan wel gewoon inloggen, hoef er geen poorten voor te forwarden of iets dus ik weet echt niet wat het probleem is.

Toegevoegd na 2 uur:
geen patch of niks, heb dezelfde versie als mn neef, maar die heeft nergens problemen mee, opnieuw downloaden heb ik al 4x gedaan en nog niks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Uhm, maybe maintenance of download het opnieuw. :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien ligt het aan je internet verbinding