als 1 iemand minecraft koopt kun je dan samen spelen met iemand die hem niet heeft gekocht?

Toegevoegd na 26 minuten:
als je het koopt krijg je een server... als iemand dus een server koopt kan die andere die geen minecraft heeft gekocht het ook spelen?? op die server?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.7K

Antwoorden (3)

Als je Minecraft koopt wordt je account officieel geregistreerd zeg maar. Er kan maar één persoon met dat account spelen. Ik geloof zelfs dat je je eigen spel niet eens op een andere computer kunt spelen dan waar je hem op hebt gekocht (maar dat weet ik niet heel zeker)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Je kan niet op de 2 verschillende computer op het zelfde moment Minecraft spelen op het zelfde account. Wel kan de ene offline spelen maar niet in een server want dit werkt niet anders zou je 2 dezelfde accountnamen zien in een game. Helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het zal kunnen ik ken iemand die dit doet,