Verder in dream chronincles3

Hallo
Ik ben in dream chronincles al een stukje gevorderd.
Ik heb de schuilpaats volgens mij helemaal uit gespeeld.
Ik ben in Litith's schuilplaats geweest en ik zie haar liggen in de glazen koempel.
De sleutel en het briefje heb ik ook gepakt.
Het wekdrankje heb ik ook al gemaakt.
De sleutel is van de glazen kamer en die kan ik nergens vinden.
Op de plattegrond in het boek zie ik dat er nog een circkel moet komen.
Als terug gaan naar Nexus en ik draai met de deuren dan blijft er een gesloten met de code vanlinks onder beginnend paars-paars-geel.
Met de juwelen die ik heb krijg ik de gele op zijn plaats naar geen twee paarsen.
Ik mis dus een juweel.
Ik heb alle velden nog eens nagezocht maar ik geen telescoop lens meer.
Ook heb ik deze site http://www.gamezebo.com/games/dream-chronicles-chosen-child/tips-tricks/dream-chronicles-chosen-child-tips bezocht.
Maar die is in het engels ern mijn engels is niet zo best om de site te snappen.
Wie kan mij verder helpen.
Groetjes Annelies

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Hallo Annelies. Bedankt voor de tip en de link. Alleen mijn probleem wordt hier niet beantwoord: waar vind ik in hemelsnaam de strohoed voor de vogelverschrikker?
Groetjes van Catharina
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoi, ik wil graag de ingredienten weten van de wekdrank want ik krijg maar 4 ingredienten te zien en daardoor mis ik de laatste. De sleutel ligt volgens mij gewoon in de kamer zelf