Kan je bij Call of Duty Black Ops alle map packs (first strike, escalation, annihilation etc.) gratis krijgen?

ik wil de map packs ZO graag maar ik vertrouw het ps network niet genoeg om mijn pincode op te geven. Is er een manier om ze gratis te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Nee je kan ze niet gratis krijgen en je kan ook prepaid kaarten voor PSN kopen als je dat wel vertrouwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het PSN niet vertrouwd kun je ook kaartjes in de winkel kopen met saldo, verkrijgbaar bij FreeRecordShop e.d. En die kun je gewoon met contant geld in de winkel kopen ;)