Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je met Sims 2 een hotel hebben?

Ik heb al zo'n soort bureau gekocht met een boek en telefoon en een heel hotel gemaakt alleen kan ik geen personeel plaatsen achter dat bureau. Er komen wel Mensen voor het restaurant maar niet voor het hotel! Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je een hotel bedoelt voor de Sims 2 Op Reis. Hier kun je best zelf een hotel bouwen! Zorg dat je een 'hotelbalie' hebt en alle hotelkamers een hoteldeur hebben. Open nu het cheatvenster met ctrl + shift + c en typ in: changelotzone hotel. Nu verandert je kavel in een hotel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niets, die mogelijkheid is er niet.

Dat bureau is voor de reserveringen in een restaurant. Je kunt dus wel een restaurant openen. Maar als de Sims bij je blijven slapen verdien je daar geen geld mee.

Je kunt zelf achter het bureau werken, als je sims "gaan het maken" hebt, en dit jouw zakelijke kavel is, of een personeelslid ervoor aanstellen. Anders kun je er alleen op bezoek, en dan zul je zien dat er wel personeel is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding