Vaak wordt ik als ik een online spel speel....gekickt,omdat mijn 'ping'te hoog is. Hoe kom ik aan zo'n hoge ping?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ping is de vertraging tussen de gameserveer en jouw computer, als die te hoog is ga je in de gameserver haperen, en je versloomt de server, daarom wordt je gekicked

Antwoorden (3)

Ping houdt de bereikbaarheid van je computer in. Hoe hoger je ping hoe slechter bereik je hebt, oftewel hoe hoger je ping is hoe slechter internet je hebt. Ik weet niet precies wat de beste oplossing is, een nogal logisch antwoord is beter internet nemen. Downloaden uitzetten etc..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens voordat je gaat spelen jouw virusscanner en alle aanverwante programma's uit te schakelen.
Dat kàn werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan verschillende oorzaken hebben. Meestal een programma dat iets aan het downloaden is of een virusscanner/firewall die moeilijk doet. Het modem is ook een goede kandidaat. Rest het modem eens (een tijdje de stroom er af houden) en die of dit helpt.

Probeer ook eens in een dos venster tracert (tracert [adres]) te gebruiken. Ideaal gebruik het adres van de spel server maar als je die niet weet kan je doorgaans ook een willekeurige andere (website) gebruiken. De eerste 2 regels moeten consequent lage getallen zijn (niet meer dan een paar milliseconden). Wanneer je daar hogere getallen aantreft (of een sterretje dat aangeeft dat de data verloren is gegaan) van enkele honderden milliseconden zit het probleem wellicht bij je computer of modem. Tref je bij jezelf een snelle verbinding aan dan kan het probleem ook nog aan de server zelf liggen en moet je wellicht contact opnemen met de technische dienst van het bedrijf dat het spel aanbied.

Als je een modem reset al hebt geprobeerd en andere programma's die internet gebruiken uitgezet hebt en het probleem blijft bestaan neem dan contact op met de internet provider. Meestal kunnen zij het probleem eenvoudig verhelpen door een reset aan hun kant uit te voeren (zo niet dan moet er dieper gegraven worden).