Waarom is er nog geen r4 kaart voor de 3ds?

Ik heb voor mijn kind een 3ds gekocht, maar klopt het dat er nog geen r4-kaartje voor 3D spellen is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zou wel kunnen kloppen, het is nog een vrij nieuwe spelcomputer.

Antwoorden (4)

jawel hoor. ik heb vandaag de r4i gold 3ds binnengekregen voor mijn kinderen. werkt perfect en is geschikt voor alle dsen, incl. de 3ds
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat zo'n kaart waarmee je zelf gedownloade spellen kunt spelen? Dat soort kaarten mag toch niet meer verkocht worden, dacht ik?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mocht ook nooit
maar ja net of de politie bij elke ds die ze tegen komen er in gaan kijken of er een r4 kaartje inzit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkoop via buitenlandse site is moeilijk tegen te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hem idd ook in het buitenland gekocht. daar zijn ze nog niet illegaal. de prijzen hebben ze wel omhoog gegooid, maar ja. nog altijd goedkoper dan een origenele spel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zucht... Ik wil een 3DS :/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@laisja
Ah, uit het buitenland! Dank je.
Misschien was er nog geen r4 toen je het kostte maar nu zijn er wel een paar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kostte?
Zijn er in verschillende soorten al verkrijgbaar. Echter is verkoop in Nederland verboden. Wel zijn er spaanse sites die Nederlandstalige webshops hebben die in NL leveren. Niet ieder type is even makkelijk te installeren. Houd ook rekening met het feit dat 3D spellen groter qua opslag zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon goed op internet zoeken!