Hoe krijg ik nou op de ps3 nat type bij black ops gewoon open - bij fifa ook open of middelzwaar?

Geef een gebruikelijke mabier en biet zomaar WISSEN

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Kimath
12 jaar geleden
Ik snap niets van je toelichting, kun je dat eens in het Nederlands typen? Voor je NAT type instellen moet je trouwens bij de router zijn.

Antwoorden (1)

Je gaat naar je Router (192.169.2.1 is gebruikelijk) je logt daarop in (wachtwoord meestal admin, Maar als je een gebruikersnaam moet typen is dat admin en je wachtwoord leeg) Dan ga je naar instellingen zet je uPnP aan, Daarna ga je naar Exposed Host oftewel DWZ daar zet je het IP van je PS3 neer (zie netwerkinstellingen van je PS3) Dan ga je naar Port Forwarding en forward je deze poorten:

TCP 80, 443, 5223
UDP: 3478, 3479, 3658