Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geest in sims 3 wil geen kindje proberen te maken? (zie beschrijving)

Hoi, ik wilde graag een geestbaby, dus heb een grafsteen met een verhongerd iemand in mijn huis (alleen in sims 3 uiteraard! (: ) en nu heeft mijn Sim een relatie met hem en ze zijn helemaal verliefd enzo, maar die geest wil steeds niet proberen om een kindje te maken! Hij heeft geen hekel aan kinderen/flirten ofzo. en hij wil alle andere romantiekopties wel, behalve 'vrijen'.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tip van een vriend me die aan het speuren is geweest: ze moet eerst de vruchtbaarheidstest hebben, dan knuffelen met de geest, en dat elke nacht volhouden... dan lukt het wel :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb even gezocht op internet en op een site stond er dat je de geest wel een man moet zijn. Als de geest een vrouw is werkt het niet. De vrouw moet wel gewoon leven( die moet kunnen bevallen en anders zou je steeda tot 23:00 moeten wachten voor je zou kunnen bevallen;-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dat is ook zo, de vrouw kan ik gewoon besturen. die vrouw is wel een geest, maar dan wel een levende, bestuurbare zeg maar. Denk je dat dat uitmaakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal niet uitmaken, maar de bestuurbare (geesten) sim moet een vrouw zijn

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding