wat is het verschil tussen Test Drive Unlimited en Test Drive Unlimited 2

het zijn 2 computer games

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb em hier ligge voor ps3 :p kope ? Haha

Het beste antwoord

Test drive Unlimited 2 ziet er veel mooier uit het is gewoon het vervolg op deel 1. Het spel is echt het kopen waard ik speel het nu al vanaf de release datum en het gaat echt niet vervelen zeker niet online.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is gewoon een nieuwere versie.
Modern Warfare 1, Modern Warfare 2.
Echt heel gaaf spel moet ik wel zeggen. Als je het van plan bent om te kopen zou ik ze beide nemen.
Bronnen: