In welke pc games kan je vissen of met een bootje varen over zee? Of games die dat in de levels hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.6K

Het beste antwoord

Zie mijn antwoord op vorige vraag.

En misschien anders dit spel?
Rapala pro fishing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Varen over de zee kan met:

-cruise ship tycoon
- ship simulator 2006 of 2008
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Miel Monteur Boten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
we zijn hier geen 3 meer (A)
In Second Life (gratis) kun je competitie vissen bij 7Seas, dat kan op heel veel plaatsen, clubs hebben dat vaak ook wel. Erg mooi is de competitie in Solace Beach. Daar kun je ook over de zeebodem lopen en dan kom je heel veel verschillende vissen tegen, zelfs haaien en piranha's (die dan een hap uit je kunnen nemen waarna het water rood kleurt van het bloed!). Diepzeeduiken kan er ook, ze verkopen daar ook de duikuitrusting.

Varen kan ook in SL. Er zijn zeilschepen waarmee je heel echt navigeren kunt op heel grote wateren. Maar ook roeibootjes, en ik heb zelfs eens gevaren (met navigeren) op een theepot. Er zijn gondels in Venetië, enz. Met de zeilschepen hebben ze ook wel competities. Ook vind je er piratenschepen (o.a. ook bij Solace Beach). Varen kan ook in competitie, bv bij die zeilschepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
World of Warcraft. Het is geen hoofddoel van het spel maar het wordt wel gebruikt als beroep van je character.
Nadeel is wel dat dit een online spel is en je dus elke maand moet betalen om het te kunnen blijven spelen.
Je kunt wel de gratis proefversie downloaden, dan kun je tien dagen vissen.