Waarom doet hij het niet (Zie beschrijving)

Ik heb een eigen server op minecraft, ik kan er zelf wel in, maar andere niet :S

Ik ben geen premium

Toegevoegd na 1 uur:
Ik wil het spel niet kopen

Toegevoegd na 2 uur:
Een vriend van mij is ook geen premium, en zijn server doet het wel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je dat je een server bij een 3e partij huurt waarvoor je betaald of host je zelf een server op je eigen computer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke foutmeldingen krijgt degene die probeert in te loggen en welke serverversie draai je? Als je bijvoorbeeld een 1.5 server draait kan iemand met een 1.3 client niet op inloggen.

Het beste antwoord

Omdat jij er op een andere manier komt.
Koop het spel en hij doet het wel.

Toegevoegd na 1 uur:
Is dit niet gewoon de perfecte banaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-, er staat duidelijk dat ik het spel niet wil kopen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, na de toevoeging eikel ;p