wat gebeurt er als je een flashbang gooit op iemand in modern warfare 2?

n.v.t.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (5)

Dan krijgt diegene een wit scherm te zien en hoort niks meer, als je hem echt raak gooit kan je hem al wat 'verzwakken' dan heb je minder kogels nodig om hem dood te schieten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de flashbang direct tegen iemand aangooit:
Afhankelijk of je Hardcore of 'softcore' speelt krijgt degene op wie je de flashbang gooit (of een granaat of soortgelijk gooi ding) schade, of gaat zelfs dood (in Hardcore)
de flashbang ontploft dan niet.

gewoon proberen en geluk hebben :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand in last stand sterft er door, door de flits, maar ook als je hem recht tegen een persoon aan gooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als hij in last stand ligt gaat hij dood. dit is ook het geval als je hem daarvoor bijna dood hebt geschoten en zijn scherm bijna helemaal rood is. als dit niet het geval is krijgt hij een wit scherm te zien waardoor hij 5 á 10 sec. niets meer ziet en langzamer reageert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat een beetje een bug: het hoort dat je hem dan een beetje schade doet en hem eerder dood krijgt, zoals in het echt ook zou zijn, maar volgens mij wordt het scherm van de vijand dan wit en krijgt hij zo'n piep te horen, dat is daarentegen niet zo lang als wanneer een flashbang dicht bij je ontploft.