Kan je een xbox - met kinect - en zonder controller?

Met bijvoorbeeld spraakerkenning of een speciale beweging

Toegevoegd na 39 minuten:
Oh...sorry. Er moet nog uitzetten achter.
Dus: kan je de xbox met kinect uitzetten zonder cobtrolller?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Kimath
13 jaar geleden
Wat bedoel je, kopen of besturen?
Besturen kan zeker, daar is kinect voor gemaakt.

Antwoorden (2)

een bijbehorend spel wel, dat alleen maar bestuurbaar is met kinect.

maar ik weet niet of je door alle basisschermen heen komt, daarvoor kun je volgens mij geen kinect gebruiken.

maar bij elke xbox zit toch minimaal 1 controller, en als dat niet zo is. eentje erbij kopen is veel handiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is misschien in de toekomst mogelijk. Maar nu nog waarschijnlijk niet. Tenminste ik heb het nog nergens gelezen dat je hem er ook mee kan uitzetten.