Hoe kan ik met de sims 3 na middennacht mijn kansen voltooien door bijvoorbeeld naar het gemeentehuis te gaan? Mijn sim reageert er niet op.:(

Toegevoegd na 31 minuten:
Met sims 3 na middernacht moet ik naar het gemeentehuis om mijn kans te voltooien, als ik naar het gemeentehuis ga wordt mijn kans niet voltooid. Wat kan ik doen om mijn kansen wel te laten voltooien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en wat is de vraag nu precies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dat snap ik ook niet, ik heb dezelfde vraag, maar mij maakt dat niet zoveel uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat snap jij nou niet? de vraag is toch duidelijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leg het eens uit dan zeehond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de sims 3 kan je kansen voltooien, en er is een kans die je alleen kan voltooien als je naar het gemeentehuis gaat, maar als je dat doet dan gebeurt er niks, wat moet je dan wel doen om die kans te laten voltooien?

Antwoorden (2)

Ik heb sims3 op de nintendo Ds, maar voor zo ver ik het weet is het stadshuis gesloten na middernacht.

Als je hetzelfde probleem hebt wanneer het dag is, weet ik het ook niet meer.
Misschien klik je op het foute icoontje? (Wanneer je naar het stadshuis moet om een kans te voltooien moet je altijd op hetgene klikken waar het sterretje bijstaat... maar dat wist je vast al)

Als je vertelt welke kans het is kan ik je misschien beter helpen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het moet zoiezo overdag zijn. Het kan ook aan bepaalde dag vastzitten. Dat je sim op donderdag een kans moet voltooien en je het op een woensdag probeert. Er kan ook een tijd aan verbonden zijn. als de voltooing klikbaar is moet je het op dat moment kunnen voltooien. Probeer eens om met je sim naar een plek te gaan in de buurt, bijvoorbeeld naar het parkje er tegenover. Klik dan op het gemeentehuis en dan op wat je moet voltooien, dit is vaak geel gekleurd. Als het goed is moet je sim het gemeentehuis binnen lopen.