Hoe vind/vang ik Regirock Registeelen Regiice op Pokémon platinum?

Mijn broertje heeft Pokémon platinum en we hebben die drie nodig om regigigas te vangen.
We hebben de national Dex al ik heb het internet al een beetje doorzocht maar kan het niet vinden. Plz

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Sorry, maar dat kan niet tenzij je een TTDs kaart hebt in je ds. Dan kan het met een code anders is het helaas niet mogelijk.