Ik zoek een spel voor de pc in de trant van zelda.... weet iemand iets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.6K

Het beste antwoord

Zelda...! Ocarina of Time is mijn eeuwige nummer 1!
Het is wel even iets anders, maar bij mij viel het in elk geval geweldig in de smaak: The Elder Scrolls: Oblivion.
Het is een RPG met héél veel vrijheid, in een hele grote omgeving.
Na de eerste minuten hoef je je compleet niet meer aan de verhaallijn te houden en kan je naar hartelust urenlang ronddolen terwijl je om de 5 minuten een kerker, dorpje, verborgen altaar of stad onthult.
Je kan het goede of slechte pad betreden, je kiest je eigen wapens en ontwikkelt je magie op de manier die je zelf wilt.
Aanrader!

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh ja, en de game is bijna bij elke computerwinkel in een combipack met BioShock (ook een hele vette game, trouwens) te koop voor 20 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oblivion wel in die trant goed antwoord vind ik :P

Andere antwoorden (3)

nou er is een spel voor pc met zelda , het heet zelda world of worlds
linkie : http://www.moddb.com/games/zelda-world

of is dit niet precies wat je zocht ? reageer maar even anders zoek ik verder :P

Toegevoegd na 46 seconden:
met : zelda world of worlds
bedoel ik niet de titel maar dat ik niet zeker weet of het world , of of het worlds was :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens bij gratis spellen paradijs. Ontzettend veel keuze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn gamecube en N64 emulators en spellen die je kunt downloaden. Waaronder Zelda Ocarina of Time, Twilight Princess, Master Quest en andere Zelda spellen.
De gamecube emulator heeft een erg goede pc nodig.
Er zijn ook GBA en DS emulators. Voor meer info PM me. :)