Waarom staan er geen vragen bij het onderdeel horoscoop?

Is dit omdat niemand hier erin gelooft, of omdat je daar geen vragen over kan stellen?

(haha, nu staat er wel een)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik kon me herinneren dat ik toch eerder vragen had zien staan, en nu zie ik ineens bovenaan de pagina het tabje gesloten vragen. Blijkbaar zet het systeem oude en reeds gesloten vragen hieronder, en lijkt het dus dat er geen vragen zijn geweest. Heb ik weer wat geleerd...

Waarschijnlijk nog niemand geweest die er iets over wilde weten.

Deze staan er wel, onder "Gesloten vragen". Het andere tabblad. Onder het eerste tabblad staan alleen de vragen die op dat moment nog open zijn.

En deze vraag dan? Stel je leest je horoscoop, ga je hier dan naar handelen? 3 weken geleden | gesloten (Typ bij zooek "horoscoop in en.....) Moet zijn: (Typ bij zoek "horoscoop" in en .....)

Alle vragen die niet beledigend oid zijn, kunnen worden gesteld. Als jij vragen hebt over horoscopen, stel ze dan gerust. Overigens heb ik hier al een aantal vragen gezien over horoscopen, astrologie, sterrenbeelden en dergelijke. Die vragen zijn er dus wel degelijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100