Wie heeft er contact met het astrale, en wat is dan je ervaring?

Bestaat het astrale gebied wel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik "geloof" er wel in en had er (denk ik) ook enigszins ervaring mee... Mijn ervaring: door een zware en moeilijke jeugd waan je soms ter bescherming in een andere wereld en soms trad je dan min of meer uit je eigen lichaam. Ik kon dan vanuit een andere "hoek" mezelf zien, heel gek. Het is heel moeilijk om zoiets uit te leggen, maar mij is gezegd dat het te maken had met astrale projectie!?! Het klink heel zweverig, maar ik ben zo helemaal niet! Toch is het en kan het, puur omdat ik het meegemaakt hebt. Het is aan jou om het te geloven...

Bronnen:
http://www.gerardlenting.nl/zelfuittreden/...

Voor mij bestaat het astrale niet.

Uittreden is een astrale ervaring. Met één van je lichamen ervaar je het astrale. Heb er wel ervaring mee, uittreden, astrale wezens zien.

Ik niet jij niet niemand niet.

We mogen niet zeggen dat het astrale, of hoe je het ook noemen wilt, bestaat. Het astrale wordt wel ervaren. Maar er wordt wel meer ervaren, en daarvan zeggen we ook niet dat het "dus" bestaat. Het gaat erom dat je kunt laten _zien_ dat het astrale bestaat. Hoe je dat laat zien, is niet relevant, als je het maar op één of andere manier laat zien. Je hoeft ook geen verklaring te hebben, het gaat om het laten zien. Dat is nog nooit iemand gelukt. Dus de ervaring bestaat wel, het astrale niet.