Ik las dat zielen reïncarneren in groepjes. Maar wachten ze dan ook op elkaar?

Als iemand bijvoorbeeld veel later sterft, reïncarneren de andere zielen dan alvast of wachten ze op elkaar, en kunnen er nieuwe zielen worden toegevoegd aan zo`n groepje? Ik geloof in god maar ook in reïncarnatie. Als je sterft zie je dan wel altijd je geliefden in het hiernamaals terug, want misschien zijn ze intussen wel gereïncarneerd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet niet alles geloven wat je leest. Reïncarnatie is maar een veronderstelling (een van de velen over het hierna / hiervoormaals) waarvoor ELK bewijs ontbreekt, bovendien niet iets wat we geacht worden ons te herinneren dus ook volstrekt irrelevant, en je kunt er eigenlijk alleen maar over fantaseren en speculeren. Typisch gevalletje van : als jij dat wilt geloven, moet je dat geloven. Niemand zal het kunnen bevestigen, maar ook niemand zal het kunnen ontkennen. In God EN in reïncarnatie geloven zal je wel voor een uitdaging stellen ja, en af en toe een beetje hangen en wurgen om alles met elkaar overeen te laten komen. Maar mensen zijn heel creatief, dus dat moet best lukken. Maar je nu druk maken over of je in het hiernamaals je geliefden wel terugziet omdat ze al gereïncarneerd zouden zijn ? Dat lijkt me toch wel erg voorbarig om daar al wakker van te liggen. Ik zou zeggen : bedenk gewoon wat je het beste uitkomt, en geloof dáár in. Daar zijn geen regels voor, want met wat er daadwerkelijk gebeurt of gaat gebeuren, heeft dat toch allemaal niets te maken. Het is maar een geloof , en dus uitsluitend relevant voor DIT (in mijn ogen unieke) leven hier en nu.