Mijn vriend heeft een nicht, wat is ze van mij?

Hoe heet het nichtje van je vriend dan?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Familie
6.8K
ronron1212
5 jaar geleden
Beetje onduidelijk je vraag je hebt een vriend en schoonouders. Je vriend zijn ouders zijn jouw schoonouders?
LeonardN
5 jaar geleden
Zo te zien is de vraag veranderd, door de moderatie, wat heel positief is. De reactie onder de vraag zijn nu overbodig geworden.

Antwoorden (1)

Zij is niet meer dan de nicht van jouw vriend. Er is geen familierelatie met jou. Het nichtje van je vriend heet zoals haar roepnaam is.