ik vind een jongen leuk , maar k DENK dat hij iemand anders leuk vind . ik word daar zo jaloers van , wat nu ?

ik denk dat hij dat ander meisje leuk vind , maar ik weet dat niet zeker . :s maar ik word daar zo jaloers en verdietig van , wat nu ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (5)

Ik weet het niet, want ik ken de situatie niet. Zoals elk ander persoon hier.
Laat niets van je jaloezie merken, want dat zal het er vast niet beter op maken.
Maar misschien moet je de vraag de volgende keer niet 6 keer stellen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt tegen hem zeggen wat je voor hem voelt, en als hij niets voor jou voelt, heb je pech: deal with it. Maar wie weet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, blijf in ieder geval niet twee jaar met je gevoelens voor hem rondlopen. Als je er dan vijf jaar later achterkomt dat hij jou toen ook leuk vond, sla je jezelf echt voor je hoofd.
Ik zou vertellen wat je voor hem voelt: wie niet waagt, wie niet wint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou hem kunnen vragen of hij een keertje met je uit wil. Zegt hij ja: Fijn, leuk.
Zegt hij nee: Uithuilen en opnieuw beginnen. Er zijn
meer jongens dan alleen die ene.
Je kunt een ander niet dwingen om jou leuk te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het hem gewoon! Dan weet je het meteen, en zit je er niet zo over te piekeren.