Liefde heEFT niets met leeftijd te maken, maar met gevoelens.

Liefde is alleen niet altijd bij een relatie inbegrepen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En een relatie is ook niet altijd bij liefde inbegrepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas niet nee....
liefde is grenzenloos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde heeft totaal niets leeftijd te maken, je voelt je zo oud als je zelf denkt te zijn. Ik heb het dan over het innerlijke gedeelte, want er zijn ook mensen die er ouder uitzien en daardoor ook sneller een relatie krijgen met een ouder iemand.

Zelf heb ik altijd met personen een relatie gehad die jonger dan mij waren, wat de reden hiervoor is weet ik helaas nog niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en nee.

Men zegt dat de liefde tijdens je puberteitsfase het hardnekkigst is; de eerste liefde is ware liefde. De gevoelens zijn dan nog nieuw en niet vertekend door ervaringen. Menigeen rouwt dan ook echt bij zijn eerste echte break-up met iemand waarmee hij/ zij een paar maanden samen was.

Toch is liefde en verliefdheid van alle tijden en alle leeftijden, waarbij grijsaard of jongeling zijn geen enkel verschil maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee totaal niet... Liefde is niet aan leeftijd gebonden, in feite is het nergens aan gebonden... Zelfs niet aan een ander...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja! Veel ouder met heel jong, dan heb je (als de oudere zijnde) toch nog wel een bepaalde verantwoordelijkheid hoor....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In principe niet, alhoewel personen met sterk verschillende leeftijden vaak ook andere intresses, ander manier van denken en andere fase in hun leven zitten. Dat leidt er toe dat het lastiger is om een gemeenschappelijke intresse te hebben. Desondanks is niets uitgesloten in de liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heeft een schoenveter met een boterham te maken?