Een meeuw. Die vogel schijnt nogal populair te zijn bij nationalistische stromingen die voor zoveel mogelijk vrijheid voor zichzelf ten koste van die van anderen zijn. Als het al niet de bedoeling was om associaties met de NSB op te roepen dan is de keuze voor een meeuw als logo geen gelukkige. Maar ach, nu heeft Geurt weer een goede reden om moord en brand te schreeuwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

ik denk dat het een fantasievogel is, maar met een beetje goede wil zou je er een meeuw in kunnen zien.
13 jaar geleden
Een 'verhollandste' meeuw.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net als de NSB vroeger,werkt de PVV graag met meeuwen,
Dat zijn die beesten die krijsen en alles onderschijten.
Zou dat er verband mee houden?

Toegevoegd na 1 minuut:
En vergeet vooral het rood wit blauw niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha das een goeie +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dikke + voor je antwoord (waar ik het verder niet mee eens ben)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
++
Waarschijnlijk een doorsnee ‘vrije vogel’, wegens de naam van die partij. En mooi nationalistisch rood-wit-blauw. Fictief, dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een meeuw met de kleuren van de Nederlandse vlag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een meeuw staat in het logo van de PVV en is in extreem-rechtse kringen nog steeds een populair symbool voor de vrijheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er word echt een meeuw mee bedoeld,Wilders was al woest omdat het vergeleken werd met het Nsb logo

Toegevoegd na 38 seconden:
om precies te zijn een zeemeeuw die moet staan voor de vrijheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb op de tv wel een horen zeggen dat het een duif is... ''Uitgesproken" was dat dacht ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een meeuw, gekozen omdat die vogel voor vrijheid staat. De meeuw roept nationale gevoelens op, omdat hij in ons land aan de zee veel voorkomt. Volgens Wilder "een positief en fris beeldmerk".
Saillant detail is de rel die ontstond doordat opgemerkt werd dat het dier veel gelijkenis vertoont met het logo van de NSB.....

Toegevoegd na 48 seconden:
Wilder = Wilders
Amadea
13 jaar geleden
pvv..partij van vrijheid.. het logo is de meeuw, zoals die vroeger al was voor wilders zijn tijd..
de meeuw staat voor vrijheid..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een vreemde vogel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft iets van een papegaai weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een blauwvoet
Misschien wel een jan-van -gent

Toegevoegd na 12 minuten:
beiden zie je alleen vliegen bij storm op zee

Toegevoegd na 36 minuten:
roodstaart papegaai dan maar als het in kleur mag

Toegevoegd na 41 minuten:
in gevangenschap kunnen ze tot wel 750 verschillende woordjes leren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik zie geen kleuren ...me 3d brilletje ....kan het alleen maar een bonte papegaai zijn