Heeft van Francisco van Jole in het programma Radio-online, kennis van zaken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Laat ik het zo zeggen, van de twee presentatoren lijkt hij me de minst onverstandige.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik beschouw hem als een goede en scherpe analist, die zijn zaakjes kent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Best wel. Maar hij heeft geen leven meer, sinds Geenstijl geen gelegenheid voorbij laat gaan om hem af te zeiken.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik beschouw mijzelf maar objectief, maar hij heeft het er wel aan te denken door héél erg actief Geenstijl af te schilderen als onzin en slechte media. Eigen schuld dikke bult dus. Dan kan je verwachten dat Geenstijl een keer wat terug doet. En GS kennende doen ze het 10x zo hard terug. Had je van te voren ook kunnen bedenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GeenStijl heeft het niet zo op echte journalisten. Maar FvJ heeft al te kennen gegeven het een eer te vinden door GS te worden genoemd.
Ik luister trouw wekelijks via de PodCast. Ik vind Francisco en Peter de beste journalisten die ik in lange tijd op de radio heb gehoord. Hij was 15 jaar geleden een van de eerste journalisten die iets met internet deed, toen kreeg ik al de Daily Planet van hem.

Uiteraard hoef je het niet met hem eens te zijn, hij heeft zijn eigen mening, en hoewel hij bij de TROS zit is hij links georienteerd (denk ik). Ik heb daar niks op tegen, maar dat zal anderen wel weer tegen de borst stuiten. Het feit dat GeenStijl het op hem gemunt heeft geeft dat min of meer al aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Francisco heeft kennis van zaken. Hij heeft de hele internethype vanaf de helft van de 90-er jaren volledig meegemaakt en er over veel over geschreven. Hij luistert goed naar wat er gezegd wordt en reageert daar adrem op. Peter de Bie is wat onrustiger in zijn interviews, weet niet exact waar het over gaat, stelt daardoor soms niet ter zake doende tussenvragen en heeft weinig gevoel bij computers is mijn indruk. Toch is het een prima presentatie-koppel. Peter vond ik overigens erg sterk in Tros Opgelicht een poos geleden. Francisco mag blijven, maar wel zijn bril opzetten als hij op TV is.