Wat is dit voor een soort hond?

ik zag dit op youtube maar ik vroeg me af wat voor een ras dit hondje is

http://www.youtube.com/watch?v=UerQo-sphHg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het lijkt mij een niet-raszuivere chihuahua-mix, die bovendien meer zou hebben aan een paar uurtjes wandelen dan aan relaxen, want hij/zij is véél te zwaar.
Waarschijnlijk zit er een ander klein ras doorheen, want hij heeft een te breed snoetje, maar de oorinplant en de ogen + het hoge voorhoofd doen wel erg denken aan een chihuahua.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het is een kruising maltezer met een chihuahua lijkt wel. overigens veel te dik..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan t koppie en de vacht lijkt t mij een shi-tzu kruising met shiuhuahua ivm oogjes /oortjes en gehele plaatje. dus ja sluit mij geheel aan bij de 2 vorige antwoorden