volgens mij morgen of over morgen. zeiden ze op het nieuws vanmorgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als de overige 32 boven zijn

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, maar op deze vraag is niet precies antwoord te geven. Momenteel gaat het voorspoedig, maar er hoeft maar iets te gebeuren en je hebt weer vertraging.

Momenteel is ongeveer 1/3 boven in ongeveer 10 uur tijd, dus zal er naar schatting nog ongeveer 20 uur nodig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
goeie uitbreiding, er kan maar zo iets gebeuren dat het veel langer duurt.
Volgens het laatste nieuws ergens morgenmiddag.

Toegevoegd na 46 seconden:
Het ritje naar boven duurt iets van 10 minuten, maar ze zitten in de capsule vast in een harnas, en dat vast en losmaken kost veel tijd.
13 jaar geleden
Naar verwachting vrijdag 15 oktober volgens RTL 4 nieuws ( als alles goed gaat natuurlijk)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grofweg 32 uur na 5Am vanochtend. Dus morgen tegen 1pm

Toegevoegd na 48 seconden:
(Nu 10 uur bezig voor 10 man. Dus 33 man duurt 30-33 uur. En ze zijn tegen 5 begonnen.

http://www.nu.nl/buitenland/2354838/tranen-en-tumult-bij-terugkeer-mijnwerkers.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle mensen gaan nu naar boven met de lift, en ze verwachten dat ze morgen ochtend of morgen middag dat ze gered zijn.