Iemand leuke ideeën voor korte 'spelletjes' op een (middelbare) schoolfeest? Bijv een quiz, limbodansen, enz..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.8K

Het beste antwoord

Maak een popquiz (niet alleen met popmuziek, maar met allerlei muzieksoorten) met o.a. intro-raden en text afmaken, of het origineel raden vanuit een cover.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de leeftijdscategorie (14-16) lijkt me dit de leukste ! Bedankt voor jullie reacties

Andere antwoorden (9)

Flesje draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stoelendans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geblinddoekt leraren herkennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zou ik wel willen zien :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
darttoernooi.

sjoelen.

toneelstukjes opvoeren.

danswedstrijd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bingo met prijzen die door de leerlingen zelf gemaakt zijn. hopelijk heb je dan nooit een volle kaart! LOL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hindernissenparkoers met een step. Eventueel in een wedstrijdje met 2 of 3 tegelijkertijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn bedrijven die kant-en-klare pakketten hiervoor leveren, zoals ook erin zal zitten oud-hollandse spelletjes. Denk aan zaklopen, aardappel poepen, met 4 mensen op een grote ski lopen etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Doen, durven, waarheid". het bekende vragenspel voor een groep.
13 jaar geleden
Een battle waarin leerlingen 'tegen' elkaar strijden in dans/zang/rap.