Wie weet of stremming bij Scharsterrijnbrug A6 Lemmer-Joure al voorbij is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Volgens zowel nu.nl als de verkeersinformatiedienst is de A6 bij de brug afgesloten.

''Het verkeer richting Joure zal daardoor een aantal uren gestremd zijn'', aldus een woordvoerder van de politie. Automobilisten kunnen wel gebruik maken van de andere rijrichting, omdat de brug twee losse delen heeft."

en :

File: A6 - Emmeloord - Joure
tussen Lemmer en Oosterzee - 3 km
Stilstaand verkeer
File: A6 - Emmeloord - Joure
tussen Oosterzee en knp. Joure - Afgesloten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit moment zijn er in die regio nog de volgende file's/ stremmingen:

# A6
Lelystad richting Emmeloord bij knp. Emmeloord Brug
versperd, omleiding ingesteld. Verkeer richting Joure volg Zwolle/Heerenveen (N50, A28, A32, A7)

# A6 3 km
Emmeloord richting Joure tussen Lemmer en Oosterzee 3
km

# A6
Emmeloord richting Joure tussen Oosterzee en knp. Joure
dicht. Brug versperd storing: Scharsterrijnbrug
13 jaar geleden
Op de site 'van A naar beter.nl' staat er niks over vermeld.