heeft iemand al eens neus poliepen laten verwijderen en hoe was de ervaring

mijn vrouw moet oparatie ondegaan

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Is normaal gesproken een kleine ingreep. Bij mij was het in 5 minuten gebeurd. Een neustussenschotoperatie is zwaarder en ingrijpender.

Toegevoegd op 23-05-2009 23:52:14
Bij mij zijn de poliepen weggebrand. Stonk heel erg naar verbrand vlees. Dat was akelig. Hopelijk doen ze het tegenwoordig wat humaner. Maar an sich. Ik ben zelf naar huis gereden na de ingreep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn zoon heeft dit laten doen. Hij moest om 8 uur binnen en 12 uur waren we weer buiten. Heeft een beetje slechte dag gehad maar daarna weer goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij zijn ze 2x weggehaald toen ik nog klein was. Gelukkig weet ik er niet veel meer van.