Wat zou je kunnen kopen bij de Etos, als je voor 10 euro iets moet kopen ?

Dingen, die je in het dagelijks leven nodig hebt, buiten douche schuim en shampoo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Bij de Etos? Tsjonge, daar vraag je iets zeg, ze hebben daar alleen maar verzorgingsartikelen. Probeer iets creatiefs samen te stellen, wat diegene erg op prijs zal stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-scheerschuim/scheermes
-chocola
-borstel/kam/andere haarartikelen
-portemonnee
-make up
-babyartikelen
-medicijnen/pleisters

ik zou gewoon even rond kijken, maar ze hebben wel veel meer dan je denkt. Als je een man bent is het misschien wel iets lastiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hand- and bodylotion wordt vaak wel gewaardeerd.
13 jaar geleden
Condooms
Tandpasta
Tandenborstel
Vitaminepillen
Maaltijdrepen
Maaltijdvervangers
Eiwitshakes
Zak drop
Hoestdrank