me pa is overstuur dus ik en me ma boeken een vakantie voor hem.helpt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dat kan. Het kan een tijdelijke vorm van luchthappen en ruimte creëeren inhouden. Maar als de reden waarvan hij overstuur raakt niet wordt aangepakt, zal een vakantie ook niet helpen.

Het idee is natuurlijk helemaal goed, als de oorzaak tenminste ook wordt aangepakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel mensen worden wel minder gestrest van een vakantie. Dus ik hoop dat het zal helpen voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is echt iets wat je in overleg met je vader moet doen.
wellicht knapt hij er geweldig van op.
maar het is ook mogelijk dat een vakantie het laatste is waar hij behoefte aan heeft.
in gesprek gaan dus!
13 jaar geleden
Op vakantie gaan je zorgen mee.
Je kan rennen maar je niet verstoppen.

Een goed gesprek helpt beter.
Succes daar