Wordt Bleker nu echt staatssecretaris terwijl ie steeds stellig heeft ontkend het ook maar in overweging te nemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Dat heeft hij helemaal niet stellig ontkend.
Verstandige politici ontkennen zulke dingen ook nooit,
en geven er een draai aan, dat ze niet staan te trappelen om een mooi baantje te krijgen. Dan straal je bescheidenheid uit, en dat is altijd goed :-)

Ik heb Bleker alleen horen zeggen, dat hij zo naar rust verlangde, zijn paarden zo miste, zijn familie zo had verwaarloosd de laatste weken, en dat het wat hem betreft niet hoefde. Iedere journalist die echt flink had doorgevraagd zou uiteindelijk een antwoord hebben gekregen, dat als je wordt gevraagd voor zo'n job, je dat natuurlijk heel serieus in overweging moet nemen.

Les 1 voor politici: zeg nooit ja of nee op dit soort vragen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ontkennen dat je aast op een post is een must.