wat zijn mooie dure planten/bomen voor in je tuin of als kamerplant

Toegevoegd na 40 minuten:
ik weetdatdatmetleeftijdtemaken heeft maarwelke boom is het duurst!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.3K

Het beste antwoord

De geldboom is doorgaans nogal prijzig......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

de prijs van een boom hangt af van de dikte van de stam, want hoe ouder de boom hoe dikker de stam.
hetzelfde geldt voor de kamerplant , hoe groter hoe duurder.
en een snelle groeier is goedkoper dan een langzame..
een grote medinilla is duur, of een originele bonsai.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mooiste en duurste bopmen zijn prijs winnende bonsai uit Japan. Deze boompjes worden gedurende tientallen jaren gevormd tot echte kunstwerken en kunnen vele duizenden euro's opbrengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Japanse esdoorn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Bougainvillea is erg duur, zowel voor de kamer, balkon of terras. 175 tot 200 cm. € 298.15
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
had ik niet gedacht, duur hoor, +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat vind ik ook en dan te bedenken dat ik er ooit één heb gehad en die leefde hier niet zo lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooie oude olijfboom is ook erg prijzig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
maar wel prachtig, +