Wie kan mij meer vertellen over de aangekondigde wereld veranderende gebeurtenis 25 mei 2009op tv

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

'Diep in het hart van één van 's werelds belangrijkste musea ligt in een zwaar bewaakte kluis een ontdekking, die leerboeken zal veranderen, de wetenschap zal veranderen, en onze kijk op het menselijk ras zal veranderen. De auteur van (....) heeft exclusieve toegang gekregen tot alle onderzoeksresultaten en het team van topwetenschappers, dat de ontdekking bevestigd heeft. De bekendmaking hiervan zal schokgolven over de wereld doen gaan. De ontdekking zal tijdens een grote persconferentie worden aangekondigd en onmiddellijk als 'breaking news' door de media worden overgenomen. Na de persconferentie zal er op het History Channel een documentaire over worden uitgezonden.'

De aanstaande openbaring van een onvoorstelbare 'ontdekking' doet onmiddellijk denken aan de woorden van de voormalige astronaut George Mitchell, die eerder zei dat er nog vóór het einde van deze maand een 'totale onthulling' aan de mensheid zal worden gedaan. Mitchell heeft talloze malen beweerd, dat hij als voormalige NASA-insider direkt te maken heeft gekregen met buitenaardse wezens, waarvan het bestaan al meer dan 60 jaar voor de mensheid verborgen zou worden gehouden.

Geef mijn portie maar aan Fikkie.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daar kan 'The History Channel' je vast wel meer over vertellen. Of ze het ook doen is een tweede punt ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik was het meest aangeslagen toe de wereld van Obama voor de doodstraf in de ban was, Terwijl kinderen en moeders onder het puin lagen door bommen van Israël op de Gaza, veranderde de straten in bloed. De hele wereld deed niets, Israël kon genadeloos toeslaan. Omdat de natiën in de ban was van een zondig mens Barak Obama.
Perez maakte er nog een grap over. De wereld regeerders beweren nog Christelijk te zijn. Het zijn leugenaars werkers van de Duivel die op de troon van de wereld zit, heeft nog korte tijd te gaan wetende dat hij reddeloos verloren is. Balkenende Christen veroordeelde de laffe daden van Israel niet. Hij is een valse Christen.
Want er staat geschreven gij zult niet doodslaan is een gebod dat geld voor de wereld van begin tot eeuwigheid.
Geld voor ieder mens. God kent geen aanzien des persoon. De grote lijders zijn werkers der wetteloosheid zaaien dood en verderf. Voor hun eigen aanzien macht en geld. De armen onderdrukken zij. Hoe groter de armoede in Nederland hoe groter de criminaliteit hier. Ze hebben het maar over de geldcrisis. De sociale problemen van de menselijke ziel zijn veel groter. Daar wordt niets aan gedaan. Dan krijg je toestanden van wanhoop voorbeeld koninginnedag, moord en slacht partijen, in gezinnen, echtscheidingen. Het land hier zal nog grotere klappen krijgen, omdat de regering bestaat uit dwaze mensen met onderbuik gevoelens, die elkaar afvallen. Hun collega Geert die gewoon met de dood bedreigt kan worden door gasten uit een andere wereld deel. Wordt door collega's vermeden, ze moesten zich doodschamen de politiek, Pim Theo vermoord. Blind stekend blind DE REGERING.
groet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wereldveranderende aankondigingen kan je ALLEEN verwachten van gevestigde wetenschappers als astronomen of invloedrijke politici, NOOIT van een commerciële tv-zender.