vliegtuig en later twee straaljagers boven goeree-overflakkee in de ochtend, iemand details??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (3)

Zou kunnen dat dit gaat om een ongeïdentificeerd vliegtuig, dat het Nederlandse luchtruim was binnengedrongen. Als er dan geen radiocontact gelegd kan worden met de piloten, dan is de vaste procedure dat twee straaljagers een kijkje gaan nemen en eventueel gepaste maatregelen kunnen nemen.
13 jaar geleden
Ik heb gezocht maar ik kan geen nieuws hierover vinden met betrekking tot 7 oktober 2010.
Wel vreemd, maar ik vermoed dat het dan 'reguliere' vluchten zijn geweest. Bij een binnendringer wordt het immers altijd wereldkundig gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja daar had ik ook al naar gezocht, misschien dat het nog komt... persberichten van de politie komen ook pas een dag / dagen later binnen via de mail...
Er is vandaag wel een vlucht geweest van de KLM met gehandicapte kinderen aan boord en die zijn even onder begeleiding van 2 straaljagers geweest .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd van stichting hoogvliegers +