Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

vliegtuig en later twee straaljagers boven goeree-overflakkee in de ochtend, iemand details??

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zou kunnen dat dit gaat om een ongeïdentificeerd vliegtuig, dat het Nederlandse luchtruim was binnengedrongen. Als er dan geen radiocontact gelegd kan worden met de piloten, dan is de vaste procedure dat twee straaljagers een kijkje gaan nemen en eventueel gepaste maatregelen kunnen nemen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik heb gezocht maar ik kan geen nieuws hierover vinden met betrekking tot 7 oktober 2010.
Wel vreemd, maar ik vermoed dat het dan 'reguliere' vluchten zijn geweest. Bij een binnendringer wordt het immers altijd wereldkundig gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja daar had ik ook al naar gezocht, misschien dat het nog komt... persberichten van de politie komen ook pas een dag / dagen later binnen via de mail...
Er is vandaag wel een vlucht geweest van de KLM met gehandicapte kinderen aan boord en die zijn even onder begeleiding van 2 straaljagers geweest .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd van stichting hoogvliegers +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding