Wanneer komt er een kerk met digitale klokken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmz.... dat zou best eens een mooi gezicht kunnen zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het zou wel eens tegen kunnen vallen...

Antwoorden (6)

Die zijn er al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ergens. Ongetwijfeld. Zonder twijfel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou ik ook wel eens willen weten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof er he-le-maal niks van ;-) is ook wel een erg makkelijk antwoord zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef es een link dan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag was toch niet 'waar'?
:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar jij stelt dat ze al 'ergens'zijn, dus nu ben ik reuze benieuwd waar dat dan is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het dorp van Markn (zie bij de overige antwoorden).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, you got me ;-)
Stond er alleen nog niet toen jij je antwoord gaf, dus je komt er mooi mee weg...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier staat er ook eentje:
http://www.theargus.co.uk/news/6242839.19th_Century_Sussex_church_clock_face_replaced_by_digital_screen/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, nou heb je tenminste zelf een beetje je best gedaan!
Vind wel dat hij er een béétje ge-photoshopt uitziet, maar vooruit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als 't een shop is, dan was ik 't in elk geval niet... :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
D'r is ook maar één afbeelding van te vinden, dus ik zeg fake!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je 't bijbehorende artikel gelezen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
As many of you guessed, this story was an April Fool.....daarnet nog niet. nu wel ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verhip, ik zie 't...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, nog ff door zoeken dus....;-)
Bij ons in de kerk staat in de keuken een digitale klok op het aanrecht, dus deze bestaat al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is geen kerk met een digitale klok, maar een keuken met een digitale klok;))
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik vind het wel een humoristische (want: geheel juiste) interpretatie van de vraag. Plus dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel grappig, maar toch niet helemaal juist, want in de vraag wordt over 'klokken' gesproken en in de keuken van de kerk staat er maar één.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zullen ook vast kerkeljike keukens zijn met magenetron én radio. En dus met twee digitale klokjes.
Ik denk van niet, de kerk is een instituut wat bol staat van de tradities ed, en ik geloof niet dat zij zich snel over gaan geven aan digitale klokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou nou, kerken gaan heus wel met de tijd mee. Een kenner van architectuur en bouwstijlen (ben ik niet) kan in een oogopslag zien in welke periode de kerk is gebouwd. Kerken worden vaak gebouwd volgens de laatste mode op architectuur-gebied en zijn dus zeker niet traditioneel. Er zijn wel kenmerken waar sommige kerkbouwers aan houden bij de bouw (zoals de inrichting), maar het ontwerp van de buitenkant van een kerkgebouw staat vrij, als het maar in de omgeving past. Het zou me niets verbazen als er binnenkort kerken komen met leuke digitale klokken aan de buitenkant die werken op zonne-energie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou kunnen, maar voorlopig worden er meer kerken afgebroken dan dat er gebouwd worden, dus ik denk toch dat 't zo'n vaart niet zal lopen met die digitale klokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de prediker heeft misschien wel een digitaal horloge om.
Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar als je virtuele kerkklokken bedoeld: dat bestaat al. Luidsprekers in de toren ipv klokken.

Toegevoegd na 7 minuten:
eh ... bedoelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is wel eens een voorstel gedaan om de klok in de kerktoren van de St. Mary's Church in Felmersham te vervangen door een digitaal exemplaar. Dit voorstel is echter een zachte dood gestorven.

Zie het plaatje voor het voorstel, of de Bron (onderste rij foto's) voor een korte tekst.

Toegevoegd na 30 seconden:

Behalve dit voorstel is er bij mijn weten nog nooit een digitale klok in of op een kerktoren geplaatst.
13 jaar geleden
Bij ons in het dorp hebben we dit, een vierkant gebouw met een plat dak met een rechthoekige toren waarop aan elke kant een digitale klok, ziet er niet uit naar mijn mening!