Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kunnen we dit op orginele manier doen

voor school moet ik met 2 andere een project doen over islam. we moeten ook de verspreiding van de islam over de wereld laten zien, hoe kan dit op orginele manier?>

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
607

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je zou de heer Wilders kunnen uitnodigen voor een aanvullende spreekbeurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je op wikipedia of google heel aardig kaarten kunt vinden over de verspreiding van de Islam gedurende verschillende perioden. Dan krijg je een overzicht van de gebieden per periode en dus over de expansie en krimp gedurende perioden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waneer je een presentatie moet houden, zou ik een filmpje maken.
Leuk om te maken EN leuk om naar te kijken. De meeste docenten waarderen het dat je er tijd in stopt om een mooi filmpje te maken en zullen dit met een goed cijfer belonen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via de computer, aansluiten op een beamer en het zo presenteren. Dit kun je bijvoorbeeld doen met een powerpoint presentatie (eenvoudig zelf te doen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van een powerpoint presentatie waar je steeds per beeld per jaar (of decennia)aangeeft waar een moskee gebouwd is daarnaast een grafiek met het aantal moslims wat er in niet islamitische landen bijkwam en daarnaast het aantal shoarmatenten en als bonus een staafgrafiek van het aantal misdrijven door autochtonen gepleegd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die showarmatenten en autochtonen, die vind ik wel leuk!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding