Is het woord pannekoek erg als je dat tegeneen meisje zegt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.7K

Antwoorden (10)

Heel erg is het niet, maar het is ook geen compliment. Het meisje zul je met zo'n opmerking in elk geval niet versieren.
13 jaar geleden
Dat ligt er al aan, waarom je het zegt.
Als je allebei in een vrolijke /gekke stemming bent niks aan de hand. Als je boos bent op elkaar is het een stuk minder aardig.
anneliez
13 jaar geleden
ik zijn leukere woorden om tegen een meisje te zeggen..ligt er ook aan waarom je het zegt..
is het van jou af lief bedoelt ..waarom niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als zij weet dat jij dol op pannenkoeken bent, dan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou,sorry,maar dan zeg je eig. tegen dat meisje dat ze "plat"van voren =,dus géén tits heeft,zeg maar.ik vind het niet tof,weet je. zélf zou ik t niet zeggen,want je kan iemand toch kwetsen daarmee.ja toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is een eerlijk antwoord hoor, geen minnetje waard....
Als je hiermee op haar borsten doelt en met de intentie dat deze zo plat zijn als een pannenkoek: Ja dan kun je haar hiermee beledigen en zou zij dat als erg kunnen ervaren. Hierbij wil ik nog opmerken dat haar beleving/ervaring telt en niet jouw pannekoek(grap)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegen een meisje van 8 geen enkel probleem.
Tegen een meisje van 15, niet echt een goede binnenkomer.
Tegen een meisje van 18, zal ik maar snel bukken of hard weg lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee joh. Het is toch een grappig woord? Ik denk dat zij de humor er wel van in kan zien. En een beetje plagen moet kunnen vind ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je met pannenkoek haar figuur? (zo plat als een pannenkoek, geen borsten)
Of wil je haar vragen of ze zin heeft om pannenkoeken te eten?

In het eerste geval vind ik het wel een beetje beledigend, in het 2de geval antwoord ik: Ja, lekker!
13 jaar geleden
Nee, want alhoewel het bedoelt is om aan te duiden dat ze dan geen borsten van betekenis heeft, is dat ook niet nodig. (Tenminste als 't een jong meisje betreft.)