ik heb mijn bromfiets gespoten nu zit er een weinig stof op hoe kan ik dat wegkrijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Koop bij de automaterialen zaak een potje commandant dat is een soort vloeibaar schuurmiddel en dan kun je in dat soort ook nog kiezen de een bevat een sterk schuurmiddel een een ander maar een beetje en als ik mij nog kan herinneren ging het met een cijfer .
Moet je de medewerken maar even vragen welk soort commandant je moet hebben .
Ik gebruikte vroeger het ook wel . en het resultaat was altijd goed .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Schuren, plamuren en opnieuw spuiten in een stofvrije omgeving.