als het kleine perssinasappelen zijn ongeveer 7tot 10 stuks
zijn het wat grotere..5 tot 7stuks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitgaande van de gegevens dat een grote perssinaasappel 240 gram weegt en een kleine 120 gram kom ik op een gemiddeld gewicht van 180 gram. In een kilo gaan dan gemiddeld vijf en een halve sinaasappel. Of als je alleen grote exemplaren neemt 4 stuks, of alleen kleine exemplaren 8 stuks.
Amadea
13 jaar geleden
Als ik een net van twee kilo koop, zitten er vrijwel altijd 11 in. Dat zou dus 5,5 sinaasappel per kilo betekenen.

Dat er altijd 11 inzitten weet ik omdat ik met 1 zak 2 keer doe. 1x met 5 en 1x met 6 sinaasappels.
paulus811
13 jaar geleden
soms 4 soms 5 soms 6 soms 7 soms 8 soms 9 soms wel 10 en soms wel 11 en heel soms wel 12.