Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede keukenmachine? Ik wil verwisselbare kom, deeghaken, pureren, mixen. Simpel schoon te maken. Ervaring?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vroeger had ik een braun, maar die worden niet meer zo gemaakt als toen. ik heb nu een goedkope bosch, maar ik vind het een rampding. ik zou zeggen ga voor de kenwood.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

http://www.kenwoodchef.nl/index.php?k=5

Sinds jaar en dag heb ik al een Kenwood keukenmachine, het is echt een prima apparaat met een lange levensduur. Kost wel wat meer, maar dan heb je kwaliteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb een Philips HR7555. Het ding heeft een sterke 1200 watt motor en een enorme hoeveelheid accessoires zoals een blender, citruspers en (heel leuk en lekker) een sapcentrifuge. Daarnaast het bekende snij, hak en kneedwerk.

Het design is mooi geborsteld rvs en de prijs als je goed zoekt rond de 155 euro. Enige nadeel vind ik dat de langzaamste stand nog steeds erg snel is en daarom bijvoorbeeld niet geschikt voor appeltaart deeg.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden
Ik sluit me geheel bij sokkie aan: Een Kenwood is even een forse investering, maar je krijgt er veel voor terug.

Hiervoor hadden we een Braun Keukenmachine, die is zeker 25 jaar meegegaan en had ook alle bovengenoemde kwaliteiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had een Braun, geërfd van mijn moeder. Die is al 40 jaar dood! Kun je nagaan wat een goede machine dat was. Ik zou nu voor de mooiigheid een Kenwood kopen.

Toegevoegd na 22 seconden:
Nooit een Philips.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding