Na mijn walnoten acties ga ik altijd een poos met mijn handen in de Biotex en dat werkt. Dit jaar helaas geen walnoten want de eekhoorns waren me voor, zit me altijd af te vragen wat voor kleur bekkie en tanden die erna hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heet sodawater en maar weken, weken, weken.
Voor een paar centen heb je overigens 100 operatiehandschoenen (latex) die voor dit soort klusjes ideaal zijn. Ook bijvoorbeeld voor het schillen van rode bieten of het verwerken van vlees.
Is hygienisch en handig, ze kosten drie keer niks en zijn biologisch afbreekbaar, want het is rubber.