Veel adverteren! Laat zien dat jouw scouting club beter is dan alle anderen.

- Maak flyers
- Houdt veel acties
- Vertel iedereen over de scouting
- Laat zien dat scouting heel leuk is
- Vraag aan je vrienden of ze een keer meekomen
- Hang een blaadje over de scouting op school op

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Met veel ludieke acties,die het toch nog wel duffe imago van de scouting wegnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom is dat een slecht antwoord?
sterredag
13 jaar geleden
denk dat ludieke acties toch wel een heeeeel breed begrip is en niet goed uitlegt hoe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weet iemand als stefonline gewoon met zijn enorme levenservaring,hij is tenslotte al 11 jaar. Daarbij ben ik bang,dat hij mijn antwoord niet goed heeft gelezen. Het imago is duf,dat weet ik uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist, want als mensen precies wisten wat ze bij scouting eigenlijk doen zou het veel populairder zijn.
Je zou een journalist kunnen vragen om een interview te houden in een weekblad. Je kunt een verhaal schrijven voor een weekblad. Zo maak je reclame voor de scouting
ronron1212
13 jaar geleden
Je moet onder ogen brengen op basisscholen dat scouting meer is dan alleen knoopjes leggen.

Vertel ze dat je in het bos kampeert, survivalt, leert vuur te maken of wat jullie dan ook doen bij scouting :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor Sjoerdzje, want je moet mensen laten zien dat scouting heel leuk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel daydream :) voor jou ook +1
langs scholen en vragen of je een stukje in het schoolblad/schoolnieuws mag schrijven
13 jaar geleden
Als er weer eens koopzondag is, of zoiets, ga dan met je hele scoutingteam demonstraties geven van wat jullie zoal doen.
Alleen kampvuur zou ik niet doen in een winkelcentrum.....
jc54
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel goed, dat doet de scouting bij ons op het jaarlijkse dorpsfestival. Dan pionieren ze een enorm ding waar al het grut lekker op mag klimmen en abseilen.
Schrijf een brief aan de Donald Duck, adverteer op je Hyve, doe een spreekbeurt over scouting, vraag vrienden en vriendinnen mee om een dagje uit te proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin iets nieuw, iets dat er nog niet is op dat gebied (of bouw het in de bestaande organisatie in) bvb

SPACESCOUTS