Is Ideal betrouwbaar?

Is ideal betrouwbaar. Als ik iets wil bestellen. Bijvoorbeeld een 2dehands bol.com boek.

Toegevoegd na 4 minuten:
Betaal je dan voordat de bestelling komt of als hij ontvangen is

Toegevoegd na 4 minuten:
Betaal je dan voordat de bestelling komt of als hij ontvangen is

Toegevoegd na 28 minuten:
Straks komt mijn 2dehands artikel niet aan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow,
iemand gaat hier voor het eerst iets bestellen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Mitch niet iedereen doet dat zo, vandaar de vraag van nijode999.

Het beste antwoord

Absoluut betrouwbaar. Ideal is een officiele betaalmethode.

Toegevoegd na 1 minuut:
En je betaalt bij het bestellen. Als een verkoper van een tweedehands boek annuleert omdat hij of zij het boek niet meer heeft, dan krijg jij van Bol je geld terug, minus het percentage voor Bol.

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik vertel dit natuurlijk uit eigen ervaring, maar ook voor het opzetten van onze webshop kwamen wij in aanraking met Ideal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, ik betaal altijd Marktplaats op die manier.
Nooit een probleem gehad.

Toegevoegd na 11 minuten:
Met Ideal betaal je ervoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Ideal is betrouwbaar..
Alleen niet alle onlineshops zijn dat ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind Ideal een prima betaalmogelijkheid.
nooit problemen mee en ideaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ideal is een betrouwbare betalingsmethode.
Na het aangeven van uw betaalwijze krijgt u een venster in beeld met de betaalmogelijkheden van diverse banken.
U pikt uw betaalwijze of bank uit en komt in het inlogvenster van uw bank.
Verder volgt u het menu van uw bank.
En vooraf betalen is de gewoonste zaak van de wereld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar straks komt mijn 2dehands bestelling niet AAN
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan had u met de vraag moeten aankomen of Bol.com betrouwbaar is.
Dit kan ik ook positief bevestigen.
U kunt voor proef ook een bestelling doen wat heel goedkoop is.
Daar kunt u zich geen bult aan vallen.
Neem de proef op de som.
Ideal is betrouwbaar.
Maak er zelf regelmatig gebruik van en nooit geen probleem gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor het is net als telebankieren goed beveiligd en je kan gewoon betalen via ideal. heb het al vaker gedaan en het is nog nooit fout gegaan.