ik moet een leraar uitnodigen die les geeft aan een kleuter en dan vragen stellen, weet iemand een leuke vraag?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zeg Roodkapje waar ga je henen? Lijkt me leuk voor de kleuter.....

Wat is het grappigste dat je ooit meegemaakt hebt met de kleuters? De meeste mensen die werken met peuters en kleuters zitten vol met verhalen over grappige, schattige voorvallen. Of: welk verhaal vertel je het liefst aan de kleuters en waarom? Of: welk ritueel gebruik je om de schooldag te beginnen en te beeindigen? Hoe vieren jullie verjaardagen in de klas? Leg je huisbezoeken af?

Ik zou willen weten: waarom heb je voor een 'vrouwen' beroep gekozen (eigenlijk is dat het niet meer maar je ziet niet veel mannen iets met kleuters hebben)

hoe vind je dat Arnold Schwarzenegger het doet in de film kindergarten cop? :D

- Wat is jouw (of uw) fijnste herinnering aan het beroep dat je (of u) doet? - Waarom hebt u voor dit beroep gekozen? - Zijn er veel nadelen aan uw werk? Wat zijn de voordelen? - Doet u vaker iets speciaals met uw klas? En met speciaal bedoel ik; iets wat de kinderen samen met de leraar doen, wat geen enkele andere kleuterklas doet.

Tegenwoordig komt het nog wel eens voor dat kinderen op 4-jarige leeftijd nog niet zindelijk zijn. Dus mijn vraag voor de leraar zou zijn: komt het vaak voor dat u een kind moet verschonen? En wat vindt u daar van?

Hoe reageren kinderen zonder papa thuis op hem?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100