je zit op school en je verveelt je je mag niks doen ja huiswerk maken en op de pc mag je niet op hyves of op msn wat doen je dan?

Toegevoegd na 9 minuten:
je hebt je huiswerk wel al af dus je hebt daar niks meer van te doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (10)

Je maakt je huiswerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf samen met je vrienden een vervolgverhaal. Ieder om de beurt een halve pagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niets anders mag doen dan huiswerk maken en je hebt je huiswerk al af is het misschien een goed idee om alvast wat te herhalen voor een eventueel aankomend proefwerk, of anders al even in je boek te kijken waar het volgende hoofdstuk over gaat zodat je beter voorbereid bent tijdens de volgende les.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Proberen het netwerk te hacken. In het begin lijk je geen centimeter verder te komen, maar als je maar blijft proberen, logisch nadenkt en speurt naar informatie over dit onderwerp heb je 13 jaar later wellicht ineens een hele leuke baan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
youtube filmpjes kijken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Surfen naar Goeievraag.nl om zodoende wat meer kennis op te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt zat websites waarin je gewoon een website kan tikken zodat je alsnog naar hyves en alles kan gaan. Zoek maar eens op anoniem surfen bijvoorbeeld. Als je anoniem surft dan blokt de computer die websites niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker uit je neus eten. Je nagels schoonmaken. Flirten met het mooiste meisje van de klas. Propjes schieten. Aan je kruis krabben. Je agenda voltekenen. Oefenen op hoofdletters, punten en komma's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar buiten gewoon als je niets te doen nodig je vrienden uit en zo dan naar buiten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien huiswerk maken van een ander vak, als je dat niet af hebt? En misschien voorwerken van volgende week of al voorbereiden, dat kan de week erop hw schelen. En wat altijd leuk is, als je in de bovenbouw zit, spelletjes op je GR :P